ბიზნესი
საუდის არაბეთის სარეკლამო ბაზარი 2033 წლისთვის 8.890 მლნ დოლარით გაიზრდება
ბიზნესპრესნიუსი
•14 ოქტომბერი, 2025•ავტორი: ბიზნესპრესნიუსი👁️0
📰 სტატიის მონაკვეთი
ხელოვნური ინტელექტი და ციფრული ტრანსფორმაცია საუდის არაბეთის სარეკლამო ბაზრის მომავალს ქმნის.
IMARC Group-ის უახლესი კვლევითი პუბლიკაციის - „საუდის არაბეთის სარეკლამო ბაზრის ანგარიშის“ მიხედვით, საუდის არაბეთის სარეკლამო ბაზრის ზომამ 2024 წელს 6.281 მილიონ დოლარს მიაღწია. ამავე პროგნოზით, ბაზარი 2033 წლისთვის 8.890 მლნ დოლარს მიაღწევს, რაც 2025-2033 წლებში 3.94%-იან ზრდის ტემპს აჩვენებს.
პუბლიკაციის მიხედვით, სამთავრობო ინიციატივები მხარს უჭერს ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტებს, რომლებიც ოპტიმიზაციას უკეთებენ სარეკლამო ხარჯების განაწილებას, 20%-ით ამცირებენ დანაკარგებს და ზრდიან მარკეტინგის ინვესტიციის ანაზღაურებას ციფრულ არხებზე.
ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული კონტენტის შექმნის პლატფორმები ეხმარება ბრენდებს, უფრო მიმზიდველი ვიდეო და ინტერაქტიული რეკლამა შექმნან, რაც ზრდის მაყურებლის შენარჩუნებას და ბრენდის პოპულარობას.
საუდის არაბეთის სარეკლამო ბაზარი სწრაფად ვითარდება სწრაფი ციფრული ტრანსფორმაციის წყალობით. ინტერნეტისა და სმარტფონების მაღალი გავრცელება მთელს სამეფოში ბიზნესებს საშუალებას აძლევს, დაუკავშირდნენ სულ უფრო ტექნოლოგიურად გათვითცნობიერებულ მოსახლეობას მიზნობრივი სოციალური მედიის კამპანიების, ვიდეო რეკლამისა და ინფლუენსერ მარკეტინგის მეშვეობით. 36 მილიონზე მეტი ინტერნეტ მომხმარებლის აქტიური ჩართულობით ონლაინ კონტენტში, ბრენდები ყურადღებას ტრადიციული მედიიდან ციფრულ პლატფორმებზე გადააქვთ, რათა ისარგებლონ რეალურ დროში რეკლამირების შესაძლებლობებით, რაც იწვევს მომხმარებელთა ჩართულობისა და ინვესტიციის ანაზღაურების ზრდას.
აქ სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდება ინფლუენსერ-მარკეტინგი, ხოლო ადგილობრივი ინფლუენსერები Instagram-ზე, TikTok-სა და Snapchat-ზე მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ მომხმარებელთა პრეფერენციების ჩამოყალიბებაში. გარდა ამისა, შეისწავლება ისეთი ფორმატები, როგორიცაა გაძლიერებული რეალობა (AR) და ვირტუალური რეალობა (VR), რათა მომხმარებელს, რომელიც ქვეყნის ახალგაზრდა და ციფრულად ჩართულ მოსახლეობას წარმოადგენს, ეფექტურად შესთავაზონ ბრენდი.
ეს არის სრული სტატიის მონაკვეთი.
სრულიად წაკითხვა: ბიზნესპრესნიუსი→